REZERVO TANI

Rregullat e perparsisë në kryqëzim

Përdoruesit e rrugës duhet të sillen në mënyrë të tillë që të mos paraqesin rrezik ose pengesë për qarkullimin dhe në mënyrë që në çdo rast të respektohet siguria rrugore

DETYRAT THEMELORE:

Duhet te respektoj:Rregullat e qarkullimit rrugor :Sinjalet rrugore :Policin e trafikut

Perdoruesit e tjere te rruges:Te kryej sakte manovrat ne rruge :Ambjentin :Infrastrukturen rrugore

Duhet te:Perdor kasken mbrojtese per perdoruesit e mjeteve me  dy rrota :Përdor rripin e sigurimit dhe sistemeve të fiksimit :Te përdor syzeve optike ose aparateve të tjera të caktuara gjatë drejtimit të mjetit, kur eshte kushtezuar t’i mbaj ato.

Nuk duhet te: përdorë gjatë lëvizjes aparatura radiotelefonike ose kufje zanore :përjashtohen drejtuesit e mjeteve të Forcave të Armatosura :Policisë

Drejtues të caktuar për transportin e njerëzve për llogari të të tretëve, Lejohet përdorimi i aparaturave zanore që nuk kërkojnë përdorimin e duarve për funksionimin e tyre  

POZICIONI I MJETIT NE KARREXHATE

Mjetet ne Republiken e Shqiperise qarkullojnë në anën e djathtë të karrexhatës.

Duhet të qarkullojne sa më pranë kufirit të djathtë të karrexhatës (karexhate 1 korsi / sens) :

Mjetet (edhe kur rruga është e lirë) Mjetet pa motor ,Kafshët ,Mjetet qe kembehen ,Mjetet qe parakalohen ,Mjetet qe levizin në kthesë apo kurriz ne rruge

Përjashtohen rastet e qarkullimit në:rrugë me 2 karrexhata të ndara, karrexhata me të paktën 2 korsi për çdo sens lëvizjeje ,karrexhatë me sens unik. Ne rrugët me 2 karrexhata të veçanta, duhet të qarkullohet në karrexhatën e djathtë. Ne rruget me 3 karrexhata të veçanta, duhet të qarkullohet në karrexhatën e djathtë ose të qendrës, duke përjashtuar rastet kur sinjalizohet ndryshe.

PERPARESIA

Figura 642

Rregulli i perparesise.T e para – A ndalon ne qender O-M vazhdon A .

Eshte e vertete qe : cdo mjet ka te djathten e zene, por tramvaji ka perparesi ndaj mjeteve te tjera dhe keshtu kalon i pari, nese mjeti A vendoset ne qender duhet ti jape perparesi mjeteve T dhe M.

Rregulli: ne nje kryqezim pa sinjalin “Jep Perparesi” kur te gjithe mjetet kane te djathten e zene ne lidhje me drejtimin e tyre (duke pare vizatimin e trajektores se mjeteve ne nderprerje duhet te formojne nje gjurme si trekendesh kendrejte) kush zbaton kthesen majtas (ne kete rast mjeti A) duhet te zere kryqezimin e te ndaloje ne qender te tij ne pritje qe te kalojne mjetet e tjera, pastaj te niset. Dmth mjeti qe kthehet do jete i pari qe ze kryqezimin dhe i fundit qe e le.

Figura 608.

Rregulli i perparesise B-H-C

1.Mjeti B (nuk kryqezohet me mjete nga e djathta)

  1. mjeti H (sapo kalon mjeti B ka te djathten te lire)
  2. mjeti C (duhet te prese kalimin e mjetit H qe vjen nga e djathta)

Eshte e vertete qe: mjeti B kalon i pari dhe nuk ka detyrime te perparesise; mjeti H kalon i dyti dhe ka perparesi ndaj mjetit C sepse vjen nga e djathta (dhe jo sepse eshte autobus); mjeti C duhet ti jape perparesi mjetit H dhe i duhet ta liroje kryqezimin i fundit.

Figura 615

Rradha e perparesise R-A-C.

1.Mjeti R (nuk kryqezohet me mjete nga e djathta);

2.Mjeti A (mbasi ka kaluar mjetin R ka te djathten e lire);

3.Mjeti C(duhet te prese qe te kaloje mjeti A qe vjen nga e djathta).

Eshte e vertete qe: mjeti R kalon i pari; mjeti A duhet te kaloje pas mjetit R dhe para mjetit C; mjeti C duhet te kaloje i fundit (pas R dhe A).Rregulli: Ne qofte se ne fig.e paraqitur te kryqezimit vihet re ekzistenca e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete,atehere,duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke xhiruar ne sens orar, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti R) kalon i pari nese ka te djathten te lire (pervec rastit ne te cilin ne kryqezim eshte sinjali “Jep perparesi”ose tramvaji

Figura nr.618.

Rregulli i Perparesise L-C-H

Rregulli: nese ne paraqitjen e figures se kryqezimit vihet re ekzistenca e nje ose me shume rrugeve te lira, ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahjen orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti L) do kaloje i pari sepse do kete te djathten te lire (pervec rastit ku ne kryqezim do jete sinjali “Jep perparesi”ose tramvaji

Figura 662.

Rregulli i perparesise A-E-B

  1. Mjeti A (nuk kryqezohet me mjete nga e djathta);
  2. Mjeti E (pasi kalon mjetin A nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta)
  3. Mjeti B (duhet te prese qe te kaloje mjeti E qe vjen nga e djathta).

Rregulli : nqs.ne paraqitjen e fig. te kryqezimit dallohet ekzistenca e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahjen orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti A) kalon i pari sepse ka te djathten te lire(pervec rastit ne te cilin ne kryqezim eshte sinjali ”Jep perparesi” ose ka tramvaj.

Figura 659.

Rregulli i perparesise R-A-C

  1. Mjeti R nuk kryqezohet me mjete nga e djathta;
  2. Mjeti A (pasi kalon mjetin R,nuk kryqezohet me mjete te tjera nga e djathta e tij);
  3. Mjeti C (duhet te prese kalim e mjetit A,qe vjen nga e djathta).Rregulli : nqs ne fig. e paraqitur te kryqezimit vihet re ekzistenca e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahjen orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti R) do te kaloje i pari sepse ka te djathten e lire (pervec rastit ne te cilin ne kryqezim eshte sinjali “Jep perparesi” ose tramvaji.

Figura 640.

Rregulli i perparesise R-D-B. Mjeti L duke qene se e ka lene kryqezimin nuk konsiderohet.

  1. Mjeti R ( nuk kryqezon mjete nga e djathta).
  2. Mjeti D (pas kalimit te mjetit R,nuk kryqezohet me mjete te tjera nga e djathta);
  3. Mjeti B (duhet te prese kalimin e mjetit D qe vjen nga e djathta).

Rregulli : nese ne fig.e paraqitur te kryqezimit vihet re ekzistenca e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira, dhe duke levizur ne kahjen orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti R) dote kaloje i pari sepse ka te djathten te lire (pervec rastit ku ne kryqezim eshte sinjali ”Jep perparesi” si tramvaji .

Figura 632.

Rradha e Perparesise D-P-B-N.

  1. Mjeti D (duke u kthyer nga e djathta nuk kryqezon mjete nga e djathta)
  2. Mjeti P (duke kaluar mjetin D nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta).
  3. Mjeti B (pasi kalon mjetin P nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta)
  4. Mjeti N (duhet te prese te kaloje mjeti B qe vjen nga e djathta).

Eshte e vertete qe: mjeti D mund te kaloje para mjeteve te tjera, mjeti P mund te kaloje para mjetit B, mjeti B duhet te kaloje pas mjetit P, por mund te kaloje para mjetit N; mjeti N duhet te kaloje i fundit(dmth.pas mjetit B).Rregulli : Nqs ne nje kryqezim drejtuesi i ne mjeti synon te kthehet nga e djathta ne rrugen prane (shih mjetin D), atehere ky mjet kalon i pari, pervec rastit ne te cilin eshte Sinjali “Jep Perparesi”.

Figura 646

Rradha e perparesise D-C-A-H.

  1. Mjeti D (duke u kthyer nga e djathta nuk kryqezohet me mjete nga e djathta).
  2. MjetiC (pasi kalon mjetin D nuk kryqezohet me mjete te tjera nga e djathta).
  3. Mjeti A (pasi kalon mjetin C nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta)
  4. Mjeti H (duhet te prese te kaloje mjeti A qe vjen nga e djathta).
  5. Eshte e vertete qe : mjeti D qe ka te drejten e perparesise ndaj mjetit C, eshte i pari qe ze kryqezimin, mjeti C ka te djathten e zene; mjeti a ka te djathten e zene; mjeti H ka te djathten e zene dhe eshte i fundit qe kalon kryqezimin.Rregulli :nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga e djathta ne rrugen prane(shih mjetin D), atehere ky mjet do kaloje i pari, pervec ne rastin ku eshte Sinjali “Jep Perparesi”.

Figura 637

Rradha e perparesise L e para C dhe A bashke me –D e fundit.

  1. Mjeti L (nuk kryqezon mjete nga e djathta).
  2. Mjetet C dhe A (kalojne mjetin L pa kryqezuar mjete te tjera nga e djathta).
  3. Mjeti D (duhet te prese te kalojne mjetet C dhe A qe vijne nga e djathta).

Rregulli: nese ne kryqezimin e paraqitur ne fig.vihet re ekzistenca e nje ose me shume rrugeve te lira, ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira e duke levizur ne kahjen orare , mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti L) kalon i pari sepse ka te djathten te lire, pervec rastit ne te cilin ne kryqezim eshte sinjali „Jep Perparesi“ apo tramvaji .

Fig.643

Rradha e Perparesise:H-D-B-L .

Eshte e vertete qe mjeti H mund te kaloje i pari; mjeti D mund te kaloje para mjetit B por duhet ti jape perparesi mjetit H; mjeti B mund te kaloje para mjetit L; mjeti L duhet te kaloje i fundit (keshtu duhet ti jape perparesi mjetit B).Rregulli: nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet djathtas ne rruge ngjitur (shih mjetin H), atehere ky mjet kalon i pari, pervec rastit kur eshte Sinjali „Jep Perparesi“ .Rregulli: nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet majtas (shih mjetin B), atehere ky mjet para se te vazhdoje rrugen duhet te lere te kalojne mjetet qe vijne nga e djathta dhe perballe (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali „Jep Perparesi“).

Fig.638

Rradha e Perparesise : B ndalon ne qender-kalon-R   N e D se bashku-vazhdon B e fundit.

Rregulli: ne nje kryqezim pa sinjalin „Jep Perparesi“ kur te gjithe mjetet kane te djathten e zene ne lidhje me drejtimin e tyre (duke pare vizatimin e trajektores se mjeteve ne nderprerje duhet te formojne nje gjurme si trekendesh kenddrejte), kush zbaton kthesen majtas (ne kete rast mjeti B) duhet te zere kryqezimin dhe te ndalet ne qender te tij ne pritje te kalojne mjetet e tjera, pastaj te niset. Dmth.mjeti qe kthehet do jete i pari qe ze kryqezimin dhe i fundit qe e le.

Fig.665

Rregulli perparesise A-E-V-H-C.

  1. Mjeti A (nuk kryqezon mjete nga e djathta)
  2. Mjeti E (duke kaluar mjeti A e ka te djathten e lire)
  3. Mjeti V (duke kaluar mjeti E nuk kryqezon me mjete nga krahu i djathta)
  4. Mjeti H (duke kaluar mjetet E dhe V nuk kryqezon mjete nga e djathta)
  5. MJeti C kalon ne fund.

Eshte e vertete qe : mjeti A kalon i pari; mjeti E kalon para mjetit H; mjeti V ka te drejte

perparesie ndaj mjetit H ; mjeti C duhet ti jape perparesi mjetit H ; mjeti H duhet te prese te kalojne kryqezimin paraprakisht mjetet A,E,V

Figura 647

Rregulli i perparesise : L-H bashke,- B-O.

  1. Mjetet L e H njekohesisht (pershkojne rrugen me te rendesishme).
  2. Mjeti B (ka te drejten e perparesise ndaj mjetit O sepse, duke pasur si mjeti B ashtu dhe mjeti O sinjalin „Jep Perparesi“, midis te dyve kalon i pari kush vjen nga e djathta);
  3. Mjeti O (duhet ti jape perparesi mjetit B sepse,edhe pse se bashku pershkojne rrugen me pak te rendesishme,B vjen nga e djathta).Eshte e vertete qe mjetet kalojne sipas rradhes: L e H, B, O; mjetet L dhe H mund te kalojne njekohesisht te paret; mjeti B kalon para mjetit O dhe pas mjeteve L e H (mjeti B kalon pas mjetit L); mjeti O duhet ti jape perparesi te gjithe mjeteve te tjera dhe keshtu kalon i fundit.

Figura 655

Radha e perparesise S-A-E-R.

  1. mjeti S (mjetet qe vijne nga rruga e poshtme duhet te japin perparesi).
  2. mjeti A( duke u kthyer nga e majta duhet ti jape perparesi mjetit S qe vjen perballe);
  3. mjeti E(pasi kalojne mjetet S dhe A,qe pershkojne rrugen kryesore ,nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta);
  4. mjeti R(duke u kthyer nga e majta duhet ti jape perparesi mjetit E qe vjen perballe).

Eshte e vertete : qe mjetet kalojne sipas rradhes S,A,E,R; mjeti S kalon para mjetit R (mjeti S kalon para gjithe mjeteve te tjera), mjeti A duhet ti jape perparesi mjetit S ; mjeti R kalon i fundit.

Figura 654

Rradha e Perparesise : C-R-A-H.

  1. Mjeti C (mjetet qe vijne nga rruga jo kryesore duhet te japin perparesi).
  2. Mjeti R (duhet ti jape perparesi mjetit C qe vjen nga e djathta);
  3. MjetiA (ka te drejten e perparesise ndaj mjetit H, sepse duke pasur si mjeti A ashtu dhe mjeti H sinjalin „Jep Perperesi“, midis te dyve kalon i pari kush vjen nga e djathta);
  4. Mjeti H (duhet ti jape perparesi mjetit A sepse,edhe pse te dy pershkojne rrugen jo kryesore,mjeti A vjen nga e djathta).

Eshte e vertete qe: mjeti C kalon i pari, mjeti R duhet te prese kalimin e mjetit C; mjeti A duhet te prese kalimin e mjeteve C dhe R ; mjeti H duhet te prese kalimin e mjeteve C.R,A (mjeti H kalon i fundit).

Figura.613

Rradha e perparesise T-O-A.

  1. Mjeti T (ka perparesi sepse qarkullon mbi shina);
  2. Mjeti O (pasi kalon mjeti T,nuk kryqezon mjete nga e djathta);
  3. Mjeti A (duhet te prese te kaloje mjeti O qe vjen nga e djathta).

Eshte e vertete qe : mjeti T kalon i pari; mjeti O duhet te prese kalimin e mjetit T, por kalon para mjetit A; mjeti A duhet te prese kalimin e mjetit O.

Rregulli:kur dy drejtues mjeti duan te kalojne ne nje kryqezim kane detyrimin ti japin perparesi atij qe vjen nga e djathta (vlen dhe per autobus dhe filobus). Eshte e detyrueshme ti japesh perparesi nga e djathta e nga e majta mjeteve qe qarkullojne mbi shina (Tamvaj dhe Trena).Dmth.tramvaji ka gjithmone perparesi dhe kalon i pari.

Fig.648

Rradha e Perparesise T-G-P-B.

Rregulli: kur dy drejtuesit e mjeteve duan te futen ne kryqezim kane detyrimin ti japin perparesi atij qe vjen nga e djathta (vlen dhe per autobuset). Eshte detyrim te japesh perparesi ne te djathte e ne te majte : ne prani te sinjalit „Jep Perparesi“ose „Stop“, mjeteve qarkulluese mbi shina (Tramvaj) dhe mjeteve te policise dhe te emergjences. Dmth.Tramvaji dhe mjetet e ndihmes kane gjithmone perparesi dhe kalojne te paret.Rregulli: nqs.ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga e majta (shih mjetin B), atehere ky mjet para se vazhdoje rrugen duhet te lejoje te kalojne mjetet qe vijne nga e djathta dhe perballe (pervec rastit ne te cilin ne kryqezim eshte sinjali „Jep Perparesi“,ne kete rast duhet te japesh perparasi nga djathta dhe nga e majta.

Figura.652

Rradha e Perparesise H-A-F-L

Eshte e vetete qe: mjeti H kalon i pari; mjeti A duhet te prese kalimin e mjetit H; mjeti F duhet te prese kalimin e mjetit A; mjeti L duhet te prese kalimin e mjeteve A dhe F.

Rregulli: nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te khehet nga e djathta ne rrugen perbri (shih mjetin H), atehere ky mjet kalon i pari sepse ka te djathten te lire (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi” ose “Stop”)

Rregulli : nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga e majta (shih mjetin L), atehere ky mjet para se te vazhdoje rrugen duhet te lere te kalojne mjetet qe vijne nga e djathta dhe perballe (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi)

Figura.617

Rradha e perparesise N. ndalon ne qender , -R-A   vazhdon N e fundit .

Rregulli: ne nje kryqezim pa sinjalin “Jep Perparesi” , kur te gjithe mjetet kane te djathten te zene ne lidhje me vendosjen e vet (duke pare shenimin e trajektoreve te mjeteve ne piken e kryqezimit duhet te formojne nje trekendesh kend drejte) kush zbaton kthimin majtas (ne kete rast mjeti N) eshte i detyruar te zere kryqezimin dhe te ndaloje ne qender te tij ne pritje qe te kalojne mjetet e tjera ,dhe pastaj te niset. Dmth.mjeti qe kthehet do te jete i pari qe ze kryqezimin , por i fundit qe do ta lere.

Figura. 639

Rradha E perparesise (T e B bashke ) A – C

  1. Mjetet B dhe T njekohesisht (mjeti B nuk kryqezon mjete nga e djathta; mjeti T duke qarkulluar mbi shina, ka te drejten e perparesise.
  2. Mjeti A (pasi kalon mjetin B nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta)
  3. Mjeti C (duhet te prese te kaloje mjeti A qe vjen nga e djathta).

Rregulli: kur dy drejtues mjetesh duan te zene kryqezimin kane detyrimin ti japin perparesi atij qe vjen nga e djathta (vlen dhe per autobus).

Kane detyrim te japin perparesi djathtas e majtas : ne prani te sinjalit “Jep Perparesi”ose “Stop”,

mjeteve qe qarkullojne mbi shina (tramvaj) dhe mjeteve te policise ose te emergjences. Dmth.tramvaji dhe mjetet e ndihmes se shpejte kane gjithmone perparesi dhe kalojne te paret.

Figura. 651

Rradha e Perparesise D (E – S bashke) me  – A e fundit.

  1. Mjeti D(duke u kthyer nga e majta, nuk kryqezon asnje mjet nga e djathta dhe perballe)
  2. Mjeti E dhe S (pasi kalon mjeti D nuk kryqezojne mjete te tjera nga e djathta).
  3. Mjeti A (duhet te prese kalimin e mjeteve E dhe S qe vijne nga e djathta).

Rregulli: nese ne fig.e kryqezimit vihet re prania e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete , atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe levizur ne kahjen orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti D) do te kaloje i pari sepse ka te djathten e lire (pervec rastit ku ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”apo Tramvaj.

Figura. 614

Rradha e Perparesise R-A-T.

Mjeti T kalon i fundit; mjeti T duhet te prese te kalojne mjetet R dhe A ; mjeti A duhet te prese mjetin R ; mjeti R kalon i pari.Rregulli :nese ne fig.e kryqezimit dallohet prania e nje ose me shume rrugeve te lira,ku nuk jane shenuar mjete , atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahjen orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti R) do te kaloje i pare sepse ka te djathten te lire (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali ‘Jep Perparesi’ apo tramvaji si ne fig.634,660,669) .Rregulli : nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga e majta (shihmjeti T) atehere,ky mjet para se vazhdoje rrugen duhet te lere te kalojne mjetet qe vijne nga e djathta dhe perballe.

Fig.650

Rradha e Perparesise : L-E-N-R. Nese ne nje kryqezim                                      

drejtuesi i nje mjeti synon te ktheje djathtas ne rrugen perbri (shih mjetin

L), atehere, ky mjet kalon i pari sepse ka te djathten e lire (pervec rastit kur

ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi” ose “Stop”Rregull: nese ne nje

kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga majta (shih mjetin R),

atehere ky mjet para se te vazhdoje rrugen duhet te lejoje kalimin e mjeteve qe vijne nga e djathta dhe perballe (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”ose “Stop”).

 

 Fig.664

Rradha e Perparesise S-B-L-D.

Rregulli: nese ne kryqezimin e paraqitur ne fig. 664 vihet re prania e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahje orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjetiS) kalon i pari sepse ka te djathten e lire (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”apo tramvaji.Rregulli : nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga e majta (shih mjetin D), atehere ky mjet para se te vazhdoje rrugen duhet te lejoje kalimin e mjeteve qe vijne nga e djathta dhe perballe (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”ose “Stop”).

 

Fig. 631

Rradha e Perparesise : R-D-F.

Rregulli : nese ne kryqezimin e paraqitur ne fig. 631 vihet re prania e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahje orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti R) kalon i pari sepse ka te djathten e lire (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”apo tramvaji. Rregulli : nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga e majta (shih mjetin F), atehere ky mjet para se te vazhdoje rrugen duhet te lejoje kalimin e mjeteve qe vijne nga e djathta dhe perballe (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”ose “Stop”).

Fig.663

Rradha e Perparesise R-B-D-T :

  1. Mjeti R (nuk kryqezon mjete nga e djathta).
  2. Mjeti B (pasi kalon mjeti R,nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta);
  3. Mjeti D (pasi kalon mjeti R dhe B,nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta);
  4. Mjeti T (duhet te prese kalimin e mjetit D qe vjen nga e djathta).

Rregulli: nese ne fig.663 te kryqezimit vihet re prania e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahjen orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti R) kalon i pari sepse ka te djathten te lire (pervecrastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”apo tramvaji.

Fig. 633

Rradha e Perparesise N-A-R.

  1. Mjeti N (pershkon rrugen kryesore);
  2. Mjeti A ( ka te drejten e perparesise ndaj mjetit R sepse, duke pasur si mjeti A ashtu dhe mjeti R sinjalin “Jep Perparesi”, midis te dyve kalon i pari kush vjen nga e djathta).
  3. Mjeti R (duhet ti jape perparesi mjetit A sepse, edhe pse se bashku pershkojne rrugen jo kryesore, A vjen nga e djathta).

Eshte e vertete qe:rradha e kalimit te mjeteve eshte: N, A, R; gjithe mjetet duhet te tregojne kujdesin me te madh; mjeti A mund te kaloje para mjetit R, por pas mjetit N; mjeti N duhet, sidoqofte te tregoje kujdes; mjetet A dhe R duhet, nqs eshte e nevojshme te ndalojne.

Fig. 607

Rradha e perparesise :T-P-M.

  1. Mjeti T (ka perparesi sepse qarkullon mbi shina);
  2. Mjeti P (pasi kalon mjeti T,nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta e tij);
  3. Mjeti M (duhet te prese te kaloje mjeti P qe vjen nga e djathta).

Rregulli: kur dy drejtues mjetesh duan te zene nje kryqezim kane per detyre ti japin perparesi atij qe vjen nga e djathta (vlen dhe per autobus dhe filobus). Kane ne fakt detyrim te japin perparesi nga e djathta dhe e majta :Ne prani te sinjalit “Jep Perparesi”ose “Stop”,

Mjeteve qe qarkullojne mbi shina (tramvaj) dhe mjeteve te policise dhe ndihmes se shpejte.

Dmth, tramvaji dhe mjetet e ndihmes se shpejte kane gjithmone perparesi dhe kalojne gjithmone

te paret.

Fig.604

Rradha e perparesise R-D-A.

  1. Mjeti R (nuk kryqezon mjete nga e djathta);
  2. Mjeti D (pasi kalon mjeti R,nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta);
  3. Mjeti A (pasi kalon mjeti D, nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta).

Eshte e vertete qe: mjetet kalojne ne rradhen e meposhtme : R, D, A; mjeti R mund te kaloje i pari; mjeti D ka te djathten e zene; mjeti A ka te djathten te zene:

Fig.636

Rradha e Perparesise T-A-S

Eshte e vertete qe: mjeti T mund te kaloje i pari;mjeti A mund te kaloje menjehere pas mjetit T; mjeti S duhet te prese T dhe A.Rregull: kur dy drejtues mjetesh duan te zene nje kryqezim kane detyrim ti japin perparesi atij qe vjen nga e djathta (vlen dhe per autobus e filobus). Ka detyrim te jape perparesi djathtas e majtas: ne prani te sinjalit „Jep Perparesi“ ose „Stop“, mjeteve qe qarkullojne mbi shina (Tramvaj) si dhe mjeteve te policise dhe ndihmes se shpejte. Dmth.tramvaji dhe mjetet e ndihmes se shpejte kane gjithmone perparesi dhe kalojne te paret.Rregull: nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga e majta (shih mjetin S) atehere, ky mjet para se te vazhdoje rrugen duhet te lejoje te kalojne mjetet qe vijne nga e djathta dhe perballe.

Fig. 620

Rradha e Perparesise P-B-C.

  1. mjeti P (per tu kthyer nga e majta ,nuk kryqezon asnje mjet nga e djathta dhe perballe);
  2. mjeti B (pasi kalon mjeti P, nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta);
  3. mjeti C (duhet te prese kalimin e mjetit B qe vjen nga e djathta).

Rregull : nese ne kryqezimin e paraqitur ne fig. 620 vihet re prania e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahje orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti P) kalon i pari sepse ka te djathten e lire(pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi” apo tramvaji.

 

Fig. 616

Rradha e Perparesise: B-T-S.

  1. mjeti B (nuk kryqezon mjete nga e djathta e tij);
  2. mjeti T (pasi kalon mjeti B,nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta);
  3. mjeti S (pasi kalon mjeti T,nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta).Eshte e vertete qe: mjeti B kalon i pari; mjeti S kalon i fundit; te gjithe drejtuesit kane per detyre te tregojne kujdes.Rregulli: nese ne kryqezimin e paraqitur ne fig. 616 vihet re prania e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahje orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti B) kalon i pari sepse ka te djathten e lire(pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”apo tramvaji.

Fig. 657

Rradha e Perparesise R-A-C

  1. Mjeti R (nuk kryqezon mjete nga e djathta);
  2. Mjeti A (pasi kalon mjeti R,nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta e tij);
  3. Mjeti C (duhet te prese kalimin e mjetit A qe vjen nga e djathta).

Rregulli : nese ne kryqezimin e paraqitur ne fig. 657 vihet re prania e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahje orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti R) kalon i pari sepse ka te djathten e lire (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”apo tramvaji.

Fig. 660

Rradha e Perparesise :H-D-B.

Eshte e vertete qe: mjeti H nuk duhet ti jape perparesi asnje mjeti; mjeti D duhet ti jape perparesi mjetit H; mjetet D dhe B duhet te kalojne pas mjetit H; mjeti B duhet te kaloje i fundit.

Rregulli: nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet djathtas ne rrugen ngjitur (shih mjetin H), atehere ky mjet kalon i pari sepse ka te djathten e lire (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”ose ”Stop”).Rregulli: nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga e majta (shih mjetin B), atehere ky mjet para se te vazhdoje rrugen duhet te lere te kalojne mjetet qe vijne nga e djathta dhe perballe (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”).

Fig. 644

Rradha e Perparesise P-D-B-L.

Eshte e vertete qe: mjeti P mund te kaloje i pari; mjeti D duhet ti jape perparesi mjetit P; mjeti B duhet te prese qe te kalojne mjetet P dhe D; mjeti L duhet ti jape perparesi mjetit B.

Rregulli : nese ne kryqezim nje mjet don te kthehet djathtas (shih mjetin P) atehere ky mjet kalon i pari ne kryqezim sepse e ka krahun e djathte te lire (pervec rastit kur ka sinjalin „Jep perparesi“ ose „Stop“)

Fig. 606

Rradha e Perparesise E-C-M

  1. mjeti E (duke u kthyer nga e djathta nuk kryqezon mjete nga e djathta e tij)
  2. mjeti C (pasi kalon mjeti E, nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta);
  3. mjeti M (duhet te prese te kaloje mjeti C qe vjen nga e djathta).

Eshte e vertete qe: mjetet duhet te kalojne sipas rradhes E,C,M; mjeti E mund te kaloje i pari; mjeti C mund te kaloje menjehere pas mjetit E.Rregulli: nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet nga e djathta ne rrugen prane (shih mjetin E), atehere ky mjet kalon i pari sepse ka te djathten e lire pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali“Jep Perparesi“ ose „Stop“.

Fig. 634

Rradha e Perparesise A-C-L

1.mjetiA (duke u kthyer nga e djathta,nuk kryqezon mjete nga e djathta e tij); 2.mjeti C (pasi kalon mjeti A,nuk kryqezon mjete te tjera nga e djathta);

3.mjeti L (duke u kthyer majtas,duhet ti jape perparesi mjetit C qe vjen nga e djathta).

Eshte e vertete qe:mjetet duhet te kalojne sipas rradhes se meposhtme A,C,L; mjeti A mund te kaloje i pari; mjeti C duhet te jape perparesi mjetit A; mjeti L duhet te kaloje i fundit.

Rregulli: nese ne nje kryqezim drejtuesi i nje mjeti synon te kthehet djathtas ne rrugen prane (shih njetin A), atehere ky mjet kalon i pari sepse ka te djathten e lire (pervec rastit kur ne kryqezim

eshte sinjali „Jep Perparesi“ ose „Stop“).

Fig. 661

Rradha e Perparesise E-C-L

  1. mjeti E (nuk kryqezon mjete djathtas);
  2. mjeti C (pasi kalon mjeti E nuk kryqezon mjete te tjera nga djathta);
  3. mjeti L (duhet te prese kalimin e mjetit C qe vjen nga e djathta).

Rregulli: nese ne kryqezimin e paraqitur ne fig. 661 vihet re prania e nje ose me shume rrugeve te lira ku nuk jane shenuar mjete, atehere, duke u nisur nga keto rruge te lira dhe duke levizur ne kahje orare, mjeti i pare qe dallohet (ne kete rast mjeti E) kalon i pari sepse ka te djathten e lire (pervec rastit kur ne kryqezim eshte sinjali “Jep Perparesi”apo tramvaji.