LEJEDREJTIMI DHE E QARKULLIMIT
Terheqja e lejes se qarkullimit
Terheqja e lejes se qarkullimit kryhet kur gjate qarkullimit, nga organet kompetente konstatohen shkelje te tilla si:
Automjetit nuk i eshte nenshtruar kontrollit fizik ose paraqet vertetime false nga realizimi i kontrollit.
Nuk eshte pajisur me freskimin e lejes se qarkullimit , pas ndryshimeve konstruktive te realizuara ne automjet (zevendesimin e shasise, shtimin me rimorkio, sistemet e pajisjeve etj)
Ndryshon destinacionin e perdorimit te mjetit pa pasur leje transporti Nuk pasqyron brenda afateve ligjore ndryshimet e pronesise mbi mjetin
Nuk pasqyron brenda afateve ligjore ndryshimet e adreses se vendbanimit.
Terheqja e menjehershme e Lejedrejtimit
Terheqja e lejedrejtimit behet nga Policia kur verifikohen parregullsi psh, kur drejtuesi drejton nje mjet me lejedrejtimi qe i ka kaluar afati i vlefshmerise; kur drejtuesi nuk i nenshtrohet vizites mjekesore ose kontrollit te aftesive per lejedrejtimin ne kohen e duhur ( qarkullon pa iu nenshtruar ketyre verifikimeve ose provimeve, ose qarkullon kur eshte deklaruar perkohesisht i paafte); nese drejtuesi nuk sistemon korrektesisht ngarkesen nga urdheri i organeve te policise (nqs , qarkullon me nje mjet qe tejkalon peshen,ose eshte e pasigurte si ngarkese, mossistemimi te con ne terheqjen e patentes, deri ne rregullimin e ngarkeses); kur shoferi drejton makinen ne gjendje te pire (drejtimi ne gjendje te dehur te con ne terheqjen e patentes dhe ne pezullimin e saj)
Rivleresimi i Lejedrejtimit
Rivleresimi i Lejedrejtimit behet nga Drejtorite Rajonale te Sherbimeve te Transportit Rrugor (shpesh ndodh kur ka ndodhur nje aksident i rende per shkak te drejtimit jo te mire) dhe ben verifikimin (venia ne prove) nese kane mbetur akoma reflekset fizike dhe psiqike (shikim ,degjim,reflekse) dhe aftesite teknike (njohja e sinjalitikes dhe aftesia e drejtimit ne menyre te korrekte te mjetit) per te vazhduar ne mbajtjen e lejedrejtimit. Analiza negative e vizites mjekesore (humbja e perhereshme e aftesive psiko-fizike ) ose e provimit te aftesive teknike (nese deshtojne) sjell ne anullimin perfundimtar te lejes se drejtimit. Ne rast te mungeses provizore te aftesive
psiko-fizike , atehere behet pezullim te lejedrejtimit deri ne momentin e riaftesimit te drejtuesit te mjetit.
Pezullimi i Lejedrejtimit
Pezullimi i lejedrejtimit behet nga Policia Rrugore , nga Drejtoria Pergjitheshme e Sherbimeve te Transportit Rrugor dhe Autoritetet Gjyqesore (gjyqtar i gjykates) dhe konsiston ne moslejimin e perdorimit te automjeteve nga drejtuesi i mjetit per nje afat kohor prej minimumi te 15 diteve dhe deri maksimum 2 vjet. Pezullimi eshte i parashikuar per nje sere shkeljesh te renda ; disa here , jo qe ne shkeljen e pare, por kur perseritet brenda nje kohe te caktuar me ligj e njejta parregullsi. Psh, cilido qe shkel rregullat e perparesise pasi merr mase administrative me gjobe , perseritja e shkeljes
brenda nje viti con ne pezullim te lejedrejtimit 6 deri ne 12 muaj
Pezullimi i Lejedrejtimit
Pezullimi i lejedrejtimit behet nga Policia Rrugore , nga Drejtoria Pergjitheshme e Sherbimeve te Transportit Rrugor dhe Autoritetet Gjyqesore (gjyqtar i gjykates) dhe konsiston ne moslejimin e perdorimit te automjeteve nga drejtuesi i mjetit per nje afat kohor te caktuar. Pezullimi lejedrejtimit behet per shkelje te renda si psh : kur drejtuesi i mjetit i perfshire ne nje aksident rrugor largohet nga vendi i ngjarjes pa dhene ndihme ; kur drejton automjetin ne gjendje te pire (ka perdorur pije alkolike) ; ne rastin e humbjes se perkoheshme te aftesive psiqike e fizike (deri ne rikthimin e aftesise); kur drejton nje mjet per te cilin kerkohet lejedrejtimi e ndryshme nga lejedrejtimi qe zoteron; kur drejton
nje mjet te transportit publik me lejdrejtimi por pa certifikate aftesie profesionale
Pezullimi i Lejedrejtimit
. Pezullimi lejedrejtimit parashikohet per shume per shkelje te renda si psh : kalon kufijte maksimale te shpejtesise se lejuar me mbi 20 km/h; qarkullon ne korsine e drejtimit te kundert me levizjen ne kthesa ; qarkullon ne drejtim te kundert te levizjes ne karrexhata me nje drejtim te vetem levizje; kur qarkullohet ne menyre
abuzive me nje mjet i cili i eshte nenshtruar sekuestrimit
Anullimi i lejedrejtimit
Lejedrejtimi anullohet nga DPSHTRr –ja kur mbajtesi i saj :
1. nuk zoteron ne menyre te vazhdueshme kerkesat fizike e psiqike sipas ligjit
2. nuk ploteson me kerkesat morale te percaktuara ne ligj
3. pasi i eshte nenshtruar rivleresimit te lejedrejtimit rezulton i papershtatshem per drejtim mjeti
4. ka kryer zevendesimin e lejedrejtimit te vet me lejedrejtimi te nje vendi tjeter
Me lejedrejtimin e kategorise A drejtohen
Motomjete me peshe pa ngarkese deri ne 400 kg ; pra motocikleta te cfaredo lloj cilindrate; motorre me kosh; motomjete me tre rrota (motokarro dhe motokarro); mototerheqes dhe motokarro per perdorim te vecante; mjete bujqesore jo te perkryera qe
nuk duhet te kalojne peshat (400 kg) dhe permasat e caktuara te motomjeteve (4×1.6×2,5m).
Me Lejedrejtimi te kategorise B mund te drejtohen :
Motomjete (me perjashtim te motorcikletave) me peshe pa ngarkese me te madhe se 400 kg, automjete me peshe te pergjithshme jo me te madhe se 3,5 ton dhe jo me shume se 8 ndenjese, pa llogaritur drejtuesin e mjetit; makina bujqesore; makina teknologjike (nuk kalojne peshen mbi 3,5 ton); Keto mjete qe drejtohen me kategorine B mund te terheqin nje rimorkio te lehte ose nje rimorkio qe nuk e kalon peshen pa ngarkese te mjetit terheqes me kusht qe pesha e pergjitheshme me ngarkese te plote e kompleksit te mos kaloje 3, 5 ton.
motomjete me tri rrota simetrike ndaj aksit gjatësor me fuqi më të madhe se 15 kw;
• motomjete të kategorisë A1 me kusht që mbajtësi i lejedrejtimit të jetë të paktën 21vjeç;
• makinat bujqësore;
• makinat teknologjike. Brenda normave
Leja e Drejtimit në Shqipëri (Patenta) lëshohet nga strukturat e DPSHTRR.
Kategoritë
- AM
- A1
- A2
- A
- B1
- BE
- C1
- C1E
- C
- CE
- D1
- D1E
- D
- DE
Qytetari mund të pajiset me lejedrejtimi të kategorisë AM pasi të ketë mbushur moshën 16 vjeç, vetëm me provim teorie.
Qytetari mund të pajiset me lejedrejtimi të kategorisë A1, A2, B1, B pasi të ketë mbushur moshën 18 vjeç.
Drejtuesit e mjeteve të pajisur me lejedrejtimi të kategorisë B nga mosha 18 deri në 21 vjeç mund të pajisjen me lejedrejtimi të kategorisë A1, A2 vetëm me prova praktike.
Mbi Ndryshimet e Lejedrejtimit
Lejedrejtimet aktuale janë të vlefshme deri në datën e përfundimit të vlefshmërisë së tyre.
Kategoritë në lejedrejtim do të jenë AM, A1, A2, A, B1, B, BE, C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D dheDE. (Shiko Tabelën nr. 02)
Qytetari mund të pajiset me lejedrejtimi të kategorisë AM pasi të ketë mbushur moshën 16 vjeç, vetëm me provë teorie.
Qytetari mund të pajiset me lejedrejtimi të kategorisë A1, A2, B1, B pasi të ketë mbushur moshën 18 vjeç.
Drejtuesit e mjeteve të pajisur me lejedrejtimi të kategorisë B nga mosha 18 deri në 21 vjeç mund të pajisjen me lejedrejtimi të kategorisë A1, A2 vetëm me prova praktike.
Moshat për pajisjen me lejedrejtimi sipas kategorive jepet në Tabelën nr. 01.
Tabela nr. 01
AFATI VLESHMERISE TE LEJEDREJTIMIT
Kategoritë e lejedrejtimit AM, A1, A2, A, B1, B, BE sipas grupmoshave jane:
10 vjet nese jane leshuar apo konfirmuar per persona deri ne moshen 50 vjec.
5 vjet per ata qe kan kaluar moshen 50 vjec deri ne 70 vjec.
3 vjet per ata qe kan kaluar moshen 70 vjec.
Lejedrejtimi e posacme: AM, A1, A2, A, B1, B,5 vjet nese jane leshuar apo konfirmuar per persona deri ne moshen 60 vjec.
3 vjet per persona mbi 60 vjec: kur mbushin moshen 80 vjec refreskojne lejedrejtimin cdo vit.
Drejtuesit e mjeteve që zotërojnë lejedrejtimi kanë të drejtë të drejtojnë mjete si me kuti shpejtësie manuale (me marshe) ashtu edhe me kuti shpejtësie (kambio) automatike
Drejtuesit e mjeteve që do të pajisen me lejedrejtimi për drejtimin e mjeteve me kuti shpejtësie (kambio) automatike do të lejohen të drejtojnë vetëm mjetet me kuti shpejtësie automatike. (Në këtë lejedrejtimi përbri kategorisë, shënohet kodi 78, sipas kodeve të harmonizuara të BE). Këto drejtues mjeti nuk kanë të drejtë të drejtojnë mjete që kanë kuti shpejtësie manuale (me marshe).
Drejtuesit e mjeteve që do të pajisen me lejedrejtimi për drejtimin e mjeteve me kuti shpejtësie manuale (me marshe) do të lejohen të drejtojnë të dy llojet e mjeteve edhe ato me kuti shpejtësie manuale edhe ato me kuti shpejtësie automatike;
Tarifa për pajisjen me lejedrejtimi, si dhe tarifat e shërbimeve të tjera për pajisje me lejedrejtimi nuk ndryshojnë.
Tabela nr. 02 LEJEDREJTIMI
AFTËSIA PËR TË DREJTUAR
Kategoria AM
Mosha minimale
16 vjeç
ciklomotorë me dy rrota, kategoria L1, projektuar me shpejtësi maksimale mëtë madhe se 25 km/orë dhe jo më shumë se 45 km/orë, cilindrita e të cilit është më e vogël osee barabartë me 50 cm³, nëse është me djegie të brendshme, ose fuqia nominale e vazhduar e të cilit është më e vogël apo e barabartë me 4 kw, për motorët elektrikë;
• mjete me tri rrota, kategoria L2, projektuar me shpejtësi maksimale më tëmadhe se 25km/orë dhe jo më shumë se 45 km/orë dhe me motor me cilindratë më të ulëtose të barabartë me 50 cm³, nëse është me ndezje të komanduar, ose fuqia maksimale e të cilit është më e ulët apo e barabartë me 4 kw, për motorët e tjerë me djegie të brendshme, ose fuqianominale e vazhduar e të cilit është më e vogël ose e barabartë me 4 kw, për motorët elektrikë;
• mjete me katër rrota të lehta, kategoria L6, masa bosh e të cilave është më e ulëtose e barabartë me 350 kg, duke përjashtuar masën e baterive për mjetet elektrike,projektuar me shpejtësi maksimale më të madhe se 25 km/orë dhe jomë shumë se 45 km/orë, me cilindratë të motorit më të ulët ose tëbarabartë me 50 cm³, për motorët me ndezje të komanduar, ose fuqiamaksimale e të cilit është më e ulët apo e barabartë me 4 kw, për motorët e tjerë medjegie të brendshme, ose fuqia nominale e vazhduar e të cilit është më e vogël ose ebarabartë me 4 kw, për motorët elektrikë.
Kategoria A1
Mosha minimale
18 vjeç
motor pa kosh (kategoria L3) me cilindratë deri 125 cm³ dhe fuqi max deri11 kw, me raport fuqi/peshë jo më shumë se 0.1 kw/kg;
• motor me kosh (kategoria L4) me cilindratë deri 125 cm³ dhe fuqi max deri11 kw, me raport fuqi/peshë jo më shumë se 0.1 kw/kg;
• tricikël (motomjete me tri rrota, simetrike ndaj aksit gjatësor, kategoria L5),me fuqi deri 15 kw;
• makina bujqësore dhe komplekset e mjeteve bujqësore që nuk i kalojnë kufijtë e përcaktuar në nenin 53, pika 4 e Kodit Rrugor (gjerësia: 1.6 m, gjatësia: 4m,lartësia 2.5 m, masa maksimale e autorizuar me ngarkesë: 2.5 tonë, shpejtësia: 40 km/orë).
Kategoria A2
Mosha minimale
18 vjeç
motor pa kosh (kategoria L3), me fuqi maksimale deri 35 kw, me raport fuqi/peshëjo më shumë se 0.2 kw/kg dhe që nuk rrjedh nga një mjet me më shumë se dyfishi i fuqisë së tij;
• motor me kosh (kategoria L4) me fuqi maksimale deri 35 kw, me raportfuqi/peshë jo më shumë se 0.2 kw/kg dhe që nuk rrjedh nga një mjet me mëshumë se dyfishi i fuqisë së tij.
Kategoria A
Të paktën
2 vjet pas
A2
motomjete me fuqi më të madhe se 15 kw (motomjete me tri rrota, simetrikendaj aksit gjatësor) dhe me kusht që të jenë mbi 21 vjeç;
• motorët pa kosh (L3) ose me kosh (L4) që nuk i përkasin kategorive A1 dhe A2.
Kategoria B1
Mosha minimale
18 vjeç
motomjete me katër rrota, të ndryshëm nga ata AM, masa pa ngarkesë e të cilaveështë më e vogël ose e barabartë me 400 kg ose 550 kg për mjetet e destinuara për transport mallrash (kategoria L7), përjashtuar masën e baterive për mjetet elektrike, të cilat fuqinë maksimaleneto të motorit e kanë më të ulët ose të barabartë me 15 kw;
• mjete të tjera që konsiderohen motomjete me tri rrota simetrike ndaj aksitgjatësor (të kategorisë L5).
Kategoria B
Mosha minimale
18 vjeç
automjete me masë maksimale të autorizuar jo më të madhe se 3500 kgdhe me jo mëshumë se 8 ndenjëse, përjashtuar ndenjësen e drejtuesit tëmjetit. Mjetet e kësaj kategorie mund të tërheqin një rimorkio të lehtë osenjë gjysmërimorkio që nuk e kalon masën maksimale të autorizuar 750 kg;
• motomjete me tri rrota simetrike ndaj aksit gjatësor me fuqi më të madhe se 15 kw;
• motomjete të kategorisë A1 me kusht që mbajtësi i lejedrejtimit të jetë të paktën 21vjeç;
• makinat bujqësore;
• makinat teknologjike.
Kategoria B me
kodin 96
Të paktën
1 vit pas
kombinimi i një mjeti të kategorisë B dhe një rimorkio ose gjysmërimorkiojeqë i kalon 750 kg, kur masa maksimale e autorizuar e një kombinimi të tillë është sidoqoftë më i vogël se 4250 kg.
Kategoria BE
Të paktën
1 vit pas
kombinimi i një mjeti të kategorisë B dhe një rimorkio osegjysmërimorkioje, ku masa maksimale e autorizuar e rimorkios osegjysmërimorkios nuk i kalon 3500 kg;</td>
Kategoria C1
Të paktën
1 vit pas
automjete të ndryshëm nga ato të kategorive D1 e D, masa maksimale eautorizuar e të cilëve i kalon 3500 kg, por jo më shumë se 7500 kg ose i projektuar dhe ikonstruktuar për transportin e jo më shumë se tetë pasagjerëve, përjashtuar drejtuesin eautomjetit. Mjeteve të kësaj kategorie mund t’u lidhet një rimorkio, masa maksimale eautorizuar e së cilës nuk e kalon 750 kg;
•autokampe
Kategoria C1E
Të paktën
1 vit pas
C1
kombinimi i një mjeti motorik të kategorisë C1 dhe një rimorkioje osegjysmërimorkioje, ku masa maksimale e autorizuar e rimorkios ose gjysmërimorkios është mëshumë se 750 kg, por masa maksimale e autorizuar e kompleksit të formuar nuk i kalon 12000 kg;
• kombinimi i një mjeti të kategorisë B dhe një rimorkioje apo gjysmërimorkioje, masa e
autorizuar e të cilave i kalon 3500 kg, me kusht që, në masë, kombinimi i autorizuartë mos i kalojë 12000 kg.</td>
Kategoria C
Të paktën
3 vjet pas
automjete të ndryshëm nga ato të kategorive D1 e D, masa maksimale eautorizuar e të cilëve i kalon 3500 kg dhe të projektuar e konstruktuar përtransportin e jo më shumë se tetë pasagjerëve, përjashtuar drejtuesin eautomjetit. Mjeteve të kësaj kategorie mund t’u lidhet një rimorkio, masa maksimalee autorizuar e së cilës nuk e kalon 750 kg.</td>
Kategoria CE
Të paktën
1 vit pas
kombinimi i një mjeti të kategorisë C me një rimorkio osegjysmërimorkio, ku masa maksimale e autorizuar e rimorkios ose gjysmërimorkios është më shumë se 750 kg.</td>
Kategoria D1
Të paktën
1 vit pas
automjet i projektuar dhe konstruktuar për jo më shumë se 16pasagjerë, përjashtuar drejtuesin e automjetit, dhe me gjatësi maksimale që nuki kalon 8 m. Mjetet e kësaj kategorie mund të tërheqin një rimorkio, masa maksimale eautorizuar e së cilës nuk i kalon 750 kg.</td>
Kategoria D1E
Të paktën
1 vit pas
D1 kombinim i një mjeti të kategorisë D1 me një rimorkio osegjysmërimorkio, ku masa maksimale e autorizuar e rimorkios ose gjysmërimorkios është mëshumë se 750 kg.</td>
Kategoria D
Të paktën
3 vjet pas
automjete të projektuar dhe konstruktuar për transportin e më shumë se 8pasagjerë, përjashtuar drejtuesin e automjetit. Mjeteve të kësaj kategorie mund t’u
lidhet një rimorkio, masa maksimale e autorizuar e së cilës nuk i kalon 750 kg;</td>
>Kategoria DE
Të paktën
1 vit pas
D kombinimi i një mjeti të kategorisë D me një rimorkio osegjysmërimorkio, ku masa maksimale e autorizuar e rimokjo.
TABELA ME KUFIZIMET E SHPEJTESISE ,PER MJETET DHE RRUGE TE NDRYSHME :
Lloji i automjetit Ciklomotori lloji i rruges: Urbane 30: Interurbane dytesore 30.
Mjete per transport mallrash te rrezikshem (me ngarkese ) lloji i rruges: Urbane 30 Interurbane dytesore 50: Interurbane kryesore 50.
Makina bujqesore dhe teknologjike me goma: lloji i rruges: Urbane 20 – Interurbane dytesore 40.
Makina bujqesore dhe teknologjike me zinxhir : lloji i rruges :Urbane 15 – Interurbane dytesore 15.
Autokarro:lloji i rruges :Urbane 30 – Interurbane dytesore 60: Interurbane kryesore 60.
Autotrena ,gjysmerimorkiator ,makina ngarkim transporti: lloji i rruges:Urbane 35-Interurbane dytesore-70 Interurbane kryesore-70 Autostrada -80.
Autobuse dhe trolejbuse me peshe te pergjithshme me te madhe se 8 ton: lloji i rruges:Urbane 35-Interurbane dytesore-70 Interurbane kryesore-70 Autostrada -90.
Automjte per transport malli me peshe te pergjithshme3,5 ton -12 ton:lloji i rruges:Urbane 35-Interurbane dytesore -70 Interurbane kryesore -70 Autostrada -90.
Automjete per transport malli me peshe te pergjithshme me te madhe se 12 ton lloji i rruges:Urbane 35-Interurbane dytesore-60 Interurbane kryesore-60 Autostrada -80.
Kamion me peshe te pergjithshme mbi 5 ton qe perdoret per transport njerezish :lloji i rruges:Urbane 35-Interurbane dytesore -70 Interurbane kryesore -70 Autostrada -80.
Makina ngarkim transporti me ngarkese te plote: lloji i rruges:Urbane 30-Interurbane dytesore -60 Interurbane kryesore -60
Verifikimi i shpejtesise mund te behet me ane te :TABELA ME KUFIZIMET E SHPEJTESISE ,PER MJETET DHE RRUGE TE NDRYSHME :
Tahografit ,qe vendoset ne automjete me peshe te pergjithshme mbi 3.5 ton
Aparateve matese te shpejtesise (radar)
Per tejkalim te shpejtesise maksimale me jo me shume se 10 km/ore gjobitesh me 500 deri ne 2000 leke.
Per tejkalim te shpejtesise maksimale me 10 deri ne 20 km/ore gjobitesh me 1000 deri ne 4000 leke.
Per tejkalim te shpejtesise maksimale me mbi 20 km/ore gjobitesh me 2500 deri ne 10 000 leke dhe te pezullohet leja e drejtimit me 1 deri ne 3 muaj .
Tabela e pikeve per shkeljen e normave te sjelljes
(neni 120/1 kodi rrugor )
Kodi rrugor:Sasia e pikeve qe do te hiqen:Neni:Pika:Pershkrimi:Per heren e pare:Per perseritje
Neni 140 Pika 9 :Pershkrimi-Tejkalon kufijte e shpejtesise me me shume se 20 km/ore:Per heren e pare:3 (tre) Per perseritje: 5 (pese )
Neni 141 Pika 10:Qarkullon kundervajtje ne kthesa ne vende me fushepamje te kufizuar:Per heren e pare:3(tre)Per perseritje:8 (tete)
Neni 143 Pika 2:Duke u future ne kryqezim nuk I jep perparesi mjetit tjeter qe vjen nga e djathta:Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:
Brenda 1 viti :3 (tre)
Neni 143 Pika 3:Kapecen linjat hekurudhore dhe nuk jep perparesi mjeteve qe levizin mbi shina:Per heren e pare 0(zero)
Per perseritje:Brenda 1 viti: 5 (pese )
Neni 143 Pika 4:Nuk jep perparesi per mjetet e tjera ne kryqezime dhe kur behet e njohur me sinjale te caktuara:
Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti :5 (pese )
Neni 143 Pika 5 :Nuk ndalon para vijes se ndalimit perpara futjes ne kryqezim:Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti : 5 (pese )
Neni 143 Pika 6:Kur hyhet ne rruge nga zona qe nuk jane per kalim public nuk jep perparesi atij qe qarkullon ne rruge:Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti :7 (shtate )
Neni 143 Pika 7:Ze kryqezimin ose kapercen linjat hekurudhore a te tramvajit dhe nuk vazhdon me tej dhe nuk liron zonen e manovrmit: Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti ;6 (gjashte )
Neni 143 Pika 8:Kur vjen nga nje shteg te udheve per kafshe ose piste per bicikleta nuk jep perparesi atij qe qarkullon ne rruge:Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti; 6 (gjashte )
Neni 144 Pika 4:Vazhdon levizjen ,ndonese sinjalizimi rrugor apo I semaforit ose I policit te trafikut e ndalojne kete levizje :Per heren e pare 0(zero)Per perseritje: 3 here brenda 2 vjetesh; 8 (tete)
Neni 145 Pika 1:Nuk tregon kujdesin maksimal ,me qellim menjanimin e aksidentit kur i afrohet nje kalimi ne nivel :Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti; 6 (gjashte )
Neni 145 Pika 2:Ne nje kalim ne nivel pa barrier ose gjysembarriera nuk sigurohet qe asnje tren te jete duke u afruar:Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti :6 (gjashte )
Neni 145 Pika 3/a:Ne nje kalim ne nivel pa barrier ose gjysembarriera ,kalon kur barrierat dhe gjysembarrierat jane duke u hapur ose jane mbyllur :Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti :6 (gjashte )
Neni 145 Pika 3/b:Nje kalim ne nivel pa barriera ose gjysembarriera kalon kur barrierat ose gjysembarrierat jane duke u hapur:Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti 6 (gjashte )
Neni 145 Pika 3/c:Ne nje kalim ne nivel kalon kur jane duke funksionuar sinjalizimet ndricuese :Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti; 6 (gjashte )
Neni 145 Pika 3/d:Ne nje kalim ne nivel kalon kur jane duke funksionuar objektet zevendesuese te barrierave ose gjysembarrierave :Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti :6 (gjashte )
Neni 145 Pika 4:Ne nje kalim ne nivel ne rast te detyrimit te ndalimit mjetit nuk ben perpjekje per ta zhvendosur mjetin ose shmang cdo rrezik per njerezit :Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 1 viti :6 (gjashte )
Neni 145 Pika 9:Nen drejtimin e mjetit parakalon pa kujdes kur autobusi ose trolejbusi ka ndaluar per hipjen dhe zbritjen e pasagjereve :Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 2 vjetesh ;8 (tete)
Neni 146 Pika 10: Parakalon ne afersi ose pergjate kthesave a ne nje kurrize rrugore dhe ne cdo rast tjeter me fushepamje te pamjaftueshme:Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 2 vjetesh ;5(pese )
Neni 146 Pika 11:Parakalon nje mjet I cili eshte duke parakaluar nje mjet tjerter:Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 2 vjetesh: 5(pese )
Neni 146 Pika 13:Parakalon ne afersi ose ne kalimet ne nivel pervec rasteve kur sinjalizohet ndryshe :Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 2 vjetesh :5(pese )
Neni 146 Pika 14:U ndalohet parakalimi drejtuesve te autotrenave dhe artikulareve kur ne rruge tregohet me sinjale te caktuara :Per heren e pare 0(zero)Per perseritje:Brenda 2 vjetesh: 5(pese )
Neni 147 Pika 5:Si pasoje e mosrespektimit te distancave te sigurise ndodh perplasje me mjet tjeter me demtime te tilla qe duhet te kryhet kontroll teknik jashte radhe :Per heren e pare 0(zero)Brenda 1 viti:8 (tete )
Neni 148 Pika 5:Nuk lejohet kembimi I mjeteve ne kalimet e zena me pengesa ose ne rruge malore:Per heren e pare 0(zero)Brenda 1 viti :8 (tete )
Neni 166 Pika 8:Qarkullon me mjet qe transporton mallrat e rrezikshme pa respektuar kushtet e vena te autorizimit per ruajtjen e sigurise:Per heren e pare 10 (dhjete) Per perseritje :10 (dhjete)
Neni 170 Pika 8:Drejtuesi I mjetit transporton femije pa ndenjese perkatese :Per heren e pare :3 (tre)
Neni 174 Pika 1/a:Kthim sensi levizje ne karrexhata rampa dhe ne kalimet ne disnivel ne autostrada dhe ne rruge interurbane kryesore ose me karakteristika te ngjashme: Per heren e pare: 3 (tre)
Neni 174 Pika 1/c:Qarkullon ne korsite e emergjences pa motiv ne autostrada dhe ne rruge interurbane kryesore ose me karalteristika te ngjashme :Per heren e pare: 8 (tete)
Neni 174 Pika 1/d:Qarkullon ne korsite e ndryshimit te shpejtesise pa motiv ne autostrada dhe ne rruge interurbane kryesore ose me karakteristika te ngjashme:Per heren e pare: 8 (tete)
Neni 175 Pika 3:Nuk ndalon ose nuk lejon kalimin e mjeteve me sinjal shtese zanor te alarmit :Per heren e pare :10 (dhjtete )
Neni 175 Pika 4:Ndjek nga afer mjete me sinjal shtese alarmi zanor duke shfrytezuar progresionin e levizjes :Per heren e pare: 8 (tete)
Neni 177 Pika 2:Qarkullon me mjet te pajisur me tahograf qe nuk funksionon:Per heren e pare: 3 (tre)
Neni 184 Pika 2:Qarkullon me mjet ne gjendje te dehur :Per heren e pare:8 (tete):Per perseritje Brenda 1 viti :10 (dhjete )
Neni 184 Pika 10:Drejturesi I mjetit nuk pranon te behet verifikimi I gjendjes psikofizike si pasoje e ndikimit te alkoolit:Per heren e pare:8 (tete) Per perseritje Brenda 1 viti :10 (dhjete )
Neni 185 Pika 1:Qarkullon me mjet nen ndikimin e lendeve droguese ose psikotrope :Per heren e pare 10 (dhjete )Per perseritje Brenda 1 viti :15(pesembedhjete )
Neni 185 Pika 2:Drejtuesi I mjetit nuk pranon te behet verifikimi I gjendjes psikofizike si pasoje e ndikimit te lendeve droguese ose psikotrope: Per heren e pare 10 (dhjete )Per perseritje Brenda 1 viti :15(pesembedhjete )
Neni 187 Pika 6 :Nen drejtimin e mjetit nuk zbaton detyrimin e ndalimit ne rast aksidenti vetem me deme material:Per heren e pare: 8 (tete)
Neni 187 Pika 7:Nen drejtimin e mjetit nuk zbaton detyrimin e ndalimit ne rast aksidenti me deme ne njerez: Per heren e pare :15(pesembedhjete )
Neni 190 Pika 1:Drejtuesi I mjetit nuk ndalon kur kerkohet nga funksionare ,oficeredhe police,kur jane me uniforme ose te pajisur me dokumentin e caktuar dallues:Per heren e pare: 10 (dhjete )
Neni 190 Pika 2:Drejtuesi I mjetit nuk pranon te paraqese dokumentin e qarkullimit ,lejedrejtimin dhe cdo document tjeter qe duhet te kete me vete:Per heren e pare :10 (dhjete )
Neni 190 Pika 4:Nuk ndalon ne postblloqe :Per heren e pare :10 (dhjete )
Neni 190 Pika 5:Nuk I bindet sinjalizimeve te personelit ushtarak :Per heren e pare: 5 (pese)